Sunday 3 April 2011

life

umur aku dah meningkat.so banyak juga bende yang aku dah buat.dari A smpai Z la aku dah buat.kecuali sex.itu aku x kan buat.so nak cerita kan zaman2 aku sekolah dulu,apa aku buat dgn rakan rakan aku.banyak jugaa and time 2 aku happy gila sebab kiteorg brothers la gak.apa apa pun sentiasa bersama.nak cerita time aku kecik-kecik bosan plak.sebab time aku kecik2 aku nerd la gak.mcm budak bodoh je time 2.so bila aku dah masuk sekolah menengah aku mula la nak tahu life 2 apa.so aku berkwn la dgn semua org.x kisah la sapa dieorg tu.masuk je tingkatan 3.aku dah try hisap rokok.biase la remaja.nk try semua bende.tp tim tu aku x minat sgt nk smoke.so aku abai kan la.masuk je form 4.aku dah ada kwn2 yg rapat.dah mcm brothers kot.everything we do togther.ponteng skolah la.mcm2 la.so dlm rmai rmai kwn,aku ada sorang bestfriend.aku selalu dgn dia.smpai org ckp aku dgn dia gay kot.so apa aku kisah.sumpah aku ckp la.aku sayang kat die sebagai kwn yg baik.dia sebtiasa tolong aku.nasihat aku,ajar aku.aku pernah lari rumah selama 3 bulan.time tu dia tolong aku.aku tinggal kat rumah dia.dah mcm adik beradik rasany.so bila masing masing dah habis skolah.mula la aku dgn membe aku buat mcm2.time 2 aku have fun gila.sebab ada membe2 aku.yg lg best semua membe aku yg lepak.lelaki.perempuan x ada pun.pg mana saja kiteorg lpak ramai2.so bila masing masing dah masuk belajar.masing masing dah buat hal sendiri.aku pula tercampak jauh ke perak.so aku x ksah.time aku kat perak aku rajin gak la turun kl.berparty dgn membe membe aku.time 2 life aku hancur gila.aku sibuk berparty smpai x igt nk belajar.tp best juga dpt togther dgn membe2 aku.selepas je aku terjumpa si dia yg tersayang.aku dah berubah.si dia bnyak membantu hidup aku.tp time aku dgn si dia.membe2 aku makin hilang.aku pun x tw kenapa.aku ada buat silap ke.setahu aku,aku just kurang jumpa dieorg je.sebab aku nk belajar and baru nak happy dgn life yg baru.lepas beberapa lama aku simpan rasa x puas hati nak tahu kenapa.aku jumpa la salah sorang membe aku.aku tanya die.kenapa korang mcm x suka aku.aku ada buat silap ke.aku ckp la.aku blajar perak.jauh,if aku kaya boleh la aku dtg lepak dgn korang.membe aku pun jwb.mana ada kiteorg benci kau.kiteorg pun tgh buat hal masing2.nasib baik dieorg faham.masing masing pun dah besar kan.so aku sangat hargai friendship aku dgn kawan kawan aku,aku sayang korang.

No comments:

Post a Comment