Friday 1 April 2011

si dia yang tersayang

aku nk cerita bende ni mmg la lame.tp apa masalhny.nama pun blog tmpt luahkn semua perasaan.pg mampus la org nk ckp aku lame ke apa.eh jap btul ke eja 'lame' ni.pape je la.so dimulakn ceritanya begini,pada satu hari sedang aku menunggu kwn ku yg nk keluar dating dgn kwn ku lagi sorang.aku duduk la menunggu.biase la perempuan siap.fahm2 je la.punya la aku tggu,dlm setengah jam gak la.bru la kwn perempuan aku turun.aku igt die sorang je la.so aku x de la nk hensem2 hari 2.then tiba tiba aku mata aku terpukau dgn seorg perempua yg memakai dress warna merah.tp aku x tw la itu dress ke apa.aku main sebut je.so smbung cerita,biasany aku mcm org gila dlm kereta.tp hari tu aku senyap je.kejantanan aku hilang.so dengan perlahan si dia dtg ke kereta,aku x kelip mata kot.aku pndang je dia.tak taw la die perasan ke x.biase la aku bukanny hensem mana pun.so si dia masuk dlm kereta duduk di belakang aku.aku hanya ada side mirror je yg boleh menampakkn muka dia.setelah semua org dah masuk ke dlm kereta.kitaorg pun berangkat ke ipoh.dlm perjalanan ke ipoh aku ashik pandan je dia.x kelip kot.mana x nk kelip,awek cun duduk belakang aku.tp aku x tegur la.segan.then membe aku stop kat shell utk isi minyak.time 2 la aku tegur dia.aku ckp mcm ni la."termenung jauh nmpak" then die jwb "mana ada" lebih kurang mcm 2 la seingt aku.dah settle isi minyak kitaorg terus pg jj ipoh nk tgk wayang.time 2 si dia x berapa ada duit,sebab esoknya si dia nk pg png.so time 2 pula aku ada la duit.aku pun belanja la si dia.tapi si dia x nk.aku paksa la juga.x k nk bia kn dia dgn kwn dia duduk luar tggu kiteorg.then dia pun terima.so dlm wayang aku duduk sebelah kwn dia.nk cover line la.dlm wayang tu aku x tgk pun movie 2.aku tgk dia je.punya la nk cover aku tgk dia last last kantoi.aku pun segan la.dah abis tgk movie kiteorg pun pg la kdai mamak.time 2 aku duduk sebelah dia,x silap aku la.then borak2 je.lepas 2 sorang membe laki aku ajak pg png.so kiteorg pg la.time dlm kereta aku duduk sebelah dia.seronok kot.tp aku segan la.tgh best aku duduk sebelah dia.membe dia minta tuka tmpt pula.aku rasa mcm fuck la.huh penat lak tulis panjang2.so pendekkn cerita aku intak num fon dia then txt,time 26 march 2009 kite couple.lepas aku couple je dgn dia.rmai lak laki cari dia.aku pun x faham.tak kan korang jealous dgn aku kot.aku dah dpt dia baru korang nk terhegeh hegeh.mcm kimak plak perangai.lepas tu rmai pula jealous dgn relations aku.come on la.cari la life sendiri.jgn sibuk hal org lain.ok la cukup kot blog aku ni.heeee byeee nanti aku buat karangan lagi..

No comments:

Post a Comment